Проведено психокорекційне заняття–тренінг для дітей з інвалідністю «Мої емоції»
Часто свої підсвідомі почуття та переживання легше виразити за допомогою творчості. Саме тому 7 жовтня 2020 року управлінням соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в межах роботи «Інтеграційних студій розвитку для дітей та молоді з інвалідністю» було проведено психокорекційне заняття– тренінг для дітей з інвалідністю «Мої емоції».
Тренінг провела практичний психолог, арт-терапевт Олена Солоненко. Заняття було спрямоване на пізнання себе, розвиток комунікативних навичок, вміння виражати свої почуття та на зняття стану емоційного дискомфорту.
В ході роботи діти малювали фарбами на склі, використовуючи техніки ізотерапії: монотипію та кляксографію. Такі способи малювання допомагають дітям відчувати себе розкутіше, сміливіше, розвивають творчу уяву, дають можливість для самовираження. Ізотерапія позитивно впливає на психоемоційний стан дитини та має цілющий ефект, при цьому головним є безпосередньо процес творення, а не кінцевий результат.
Протягом заняття дітям сподобалось змішувати фарби, відкривати для себе нові способи малювання та проявляти свої емоції за допомогою творчості.
Часто свої підсвідомі почуття та переживання легше виразити за допомогою творчості. Саме тому 7 жовтня 2020 року управлінням соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в межах роботи «Інтеграційних студій розвитку для дітей та молоді з інвалідністю» було проведено психокорекційне заняття– тренінг для дітей з інвалідністю «Мої емоції».
Тренінг провела практичний психолог, арт-терапевт Олена Солоненко. Заняття було спрямоване на пізнання себе, розвиток комунікативних навичок, вміння виражати свої почуття та на зняття стану емоційного дискомфорту.
В ході роботи діти малювали фарбами на склі, використовуючи техніки ізотерапії: монотипію та кляксографію. Такі способи малювання допомагають дітям відчувати себе розкутіше, сміливіше, розвивають творчу уяву, дають можливість для самовираження. Ізотерапія позитивно впливає на психоемоційний стан дитини та має цілющий ефект, при цьому головним є безпосередньо процес творення, а не кінцевий результат.
Протягом заняття дітям сподобалось змішувати фарби, відкривати для себе нові способи малювання та проявляти свої емоції за допомогою творчості.