Тренінг з деінституціалізації по програмі реформування системи інституційного догляду і виховання дітей

 

Тренінг з деінституціалізації по програмі реформування системи інституційного догляду і виховання дітей

Начальник управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ліна Галан провела тренінг з деінституціалізації для міжвідомчої робочої групи та фахівців які працюють з дітьми.

 
 

В приміщенні Луцького міського центру зайнятості представники освіти, служби у справах дітей, управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, фінансового управління розбиралися з складовими деінституціаалізації, необхідністю впровадження соціальних послуг та форм альтернативного догляду дітей, що можуть бути створені в процесі реформування та розкрили роль роль міжвідомчої робочої групи з реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у процесі деінституціаалізації.

 
 

Тренінгова програма з реформування системи інституційного догляду і виховання дітей (деінституціалізації) розроблена на виконання Плану заходів з реалізації І-го етапу Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки благодійною організацією «Надія і житло».

 

У липні 2018 року благодійна організація «Надія і житло для дітей» проводила навчання у м. Києві для регіональних тренерів. Одним із завдань в рамках навчання було проведення на місцевому рівні одноденного тренінгу для міжвідомчої робочої групи.

Учасники тренінгу мали можливість опрацювати такі теми:

  • Діти, які потребують особливого захисту держави. Шкідливий вплив інституційного виховання на розвиток дитини;

  • Деінституціалізація та її складові;

  • Розвиток послуг та форм альтернативного догляду в процесі деінституціалізації;

  • Роль міжвідомчої робочої групи з реформування системи інституційного догляду.

Метою тренінгу було: посилити потенціал фахівців, залучених до реформування системи інституційного догляду та виховання дітей, шляхом формування у них відповідних компетентностей для здійснення деінституціалізації.

Активне і жваве обговорення в учасників тренінгу викликало перегляд фільмів «Психічні розлади у дітей у будинках дитини» та «Інтернат очима дітей».

 

Працювали в групах над завданням практики роботи з дітьми різних категорій та готували алгоритми роботи та перелік можливих послуг у теперішніх умовах; визначали можливі ризики складових деінституціалізації та над розробкою необхідних дій та заходів для забезпечення успішної реалізації реформи; розробляли комплекс сімейно-орієнтованих послуг, які мають бути впроваджені в громаді для задоволення потреб сімей з дітьми. Кожен учасник тренінгу мав можливість визначити свою особисту роль процесі деінституціалізації.

 

УСССДМ

You may also like...